Glad skit!

Theo har ju hela tiden varit väldigt glad och ler åt allt o alla..men det har till o från varit stunder då han vart väldigt gnällig..när tex tänder kommit o alla dessa tillväxtperioder. Men nu e han i sitt esse..glad dygnet runt och skrattar o skrattar...han e bara såååå go och jag är en väldigt stolt mamma! :)
Man behöver inte direkt anstränga sig för att framkalla ett skratt utan vad som helst funkar!

Igår var vi på babyrytmik o det var mycket roligare denna gång..mer fart i sångerna och mer rörelser..vi fikade efteråt o hade jättetrevligt med de andra mammorna o bebisarna.
Idag har vi vart på ÖF en sväng sen blev det långpromenad o theo sov i vagnen..en hel timme! Skönt med lite luft..jag passade på o ringa Lisa o sen gick ja till affären. Han vaknade lagom till jag skulle öppna porten för att gå in! Lustigt! :)
Vi var även iväg på husvisning på norra Kroppkärr...o det var det fler som var...herregud,..att man som erfaren mäklare har 1 visningsdag..på en halvtimme!! e ju helt otroligt.. Vi fick bokstavligt atlat armbåga oss in i köket för att hälsa på mäklaren. Huset var bra med en del renovering men har stora potential att bli ett kanonhus..budgivningen kommer bli en rysare. Vi kommer vara med o följa men ett bud är nog ingen idé att lägga än...vi avvaktar så får vi se hurdet ser ut imorrn! :)

Nu e de Mammas pojkar..inte världens bästa serie men jag måste lägga mig i soffan..e tröött!
Tänkte ju berätta om våra nätter...förstår att ni undrar ;) men jag får göra det antingen senare el imorrn! :)

Klem o kos






Kommentarer
Postat av: Syster

Men gud så bra, då kanske jag kan passa honom snart då! Haha :p

2009-10-23 @ 09:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide