Fyndat!!!

Var på Pekås häromdan o köpte en orkidé för 75:-..vilket e jättebilligt o jag var skitnöjd! Sen var jag där igår..o var nära på att köpa ytterligare en men ångrade mig. Idag var jag där ännu en gång..o då kunde jag inte hålla mig när ja hittade en jättefin med hela 3 stängler (el va det nu heter). De e ju oftast väldigt dyra så jag slog till o var hur glad som helst över mitt fynd!! :)



Har även en liten orkidé som har blommat om..helt otroligt..det har jag inte lyckats med förut men jag tackar Robins mormor Ingrid för det. Hon har gett mig "expert-råd" på vattningen.. O det har onekligen fungerat! :)
Här är resultatet...

 












 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide