Friday i´m in love

Helgen e äntligen här..! :) Idag väntar jobb 13.30-19...sen blir det nån slags mat..ska se vad som finns i kylen!
Väntar på att mäklaren ska ringa men jag antar attd et dröjer för det är utan tvekan fler än vi som är intresserade av huset. Jag e mest nyfiken vad det slutar på..har definitivt inte flyttat in utan tar det hela med ro. Skulle vi få vinnande bud blir jag väldigt förvånad. Huset vi tittade på på Hagalund förra veckan hade utgångspris 1,475 000:- och slutade på 1,950 000:- !!!!! Upp med 475tusenlappar alltså..vart e vi på väg? lägger folk in bud bara för att de har råd? Visserligen skulle jag väl själv lägga en del om jag hade ett bättre lånelöfte o mer pengar men ändå.. e huset värt så mycket? Får man igen pengarna? Ja..man kan fundera i evigheter på detta..snart blir det husköp i Hagfors för vår del.. Ett hus i KD känns väldigt långt borta... :(

Nu ska jag fixa till röran här..Theo har vart gnällig o mammig idag..skumt tyckte jag men så kände jag i munnen på han att den fjärde tanden i överkäken hade tittat fram! Så där fick jag förklaringen.. Nu har han alltså 6 tänder totalt..lille plutten! :)

Kram o trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Angela

I början när vi var och tittade på hus så tittade vi lite på Kil.. De hade en del väldigt fina hus där som var till salu och titta skadar ju aldrig.. Ett hus speciellt hade ett utgångs bud på nånstans runt 950' tror jag.. Slutbudet blev: Hör och häpna 1,7'.. En höjning med 750'.. Helt ofattbart.. För det första så huset var jätte fint, men inte sååå fint.. För det andra det är Kil!!!! Inte en chans att de skulle få tillbaka de summorna om de skulle sälja idag.. Detta var 2 år sedan och det var ju då som bostadspriserna sköt i höjden.. Jag är så glad att vi bor där vi bor och att vi byggde nytt, för jag lider verligen med er som letar hus nu.. Det verkar ju som att den där hetsen är på väg upp igen.. Jag kan inte säga annat än LYCKA TILL!



A

2009-10-23 @ 11:35:47
URL: http://trollskogen.blogg.se/
Postat av: Iris

MEn herregud..man undrar ju hur de tänkte då!! Visst att huset kan vara fint o i tooppskick men i Kil får du inte tillbaka det..om utgångspriset var 950 så e de ju ett klart överpris med 1,7! Då lär man få bo kvar där hela livet..vare sig man vill el inte! :)

2009-10-26 @ 09:10:46
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide