En liten tur..

...blir det idag. Jag och Theo åker ner till stan och möter upp Lisa och Ellen! Sköj sköj! Ska inte handla något..bara vara sällskap. Var nere på stan igår..det var ju faktiskt tjejkväll!! Va riktigt trevligt..fyndade en bakbok...ord.pris 129:-, fick betala 39.-.. Sen köpte jag benvita tights och en hårspray.

Theo sov riktigt bra inatt så jag känner mig utvilad..o de e inte ofta! Somnade ca 19.30..ville ha nappen ca 21.30 (fan nu börjar det tänkte jag då..). Fick nappen ytterligare en gång. Vaknade 22.15 o ville icke somna om...Robin gick lite me han..somnade vid 22.35. Jag o Robin somna säkert 23. Vaknade 00.30 då gav jag han mat..gick o la mig igen 01.10..sen väckte Theo mig 05.30!!! Då var jag nöjd men tyckte de va tidigt att gå upp så jag gav han lite välling o så somna han igen efter ett tag..sen gick vi upp 06.50..en lite mer human tid! Sov väl inte speciellt mycket däremellan men kanske en kvart o så fick jag ju dra mig lite..!

Senare idag ska jag åka till köpbarnvagn och införskaffa en åkpåse till Theo..Maria hade köpt en till Leo o den såg jättevarm o go ut. Så en sån får det bli..nu e de ju på väg o bli rikigt kallt ute!! Blir vantar på idag! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide