En blåsig onsdag

Dagen går mot sitt slut..fort hoppas jag! Gud va jag e trött. Monstret har hållt igång igen..ouhh... Igår tog det en halvtimme o söva han...men sen sov han gott till 22..preeeecis när jag skulle lägga mig. Tajming,, Skrek oavbrutet i en timme...halleluja..fick nästan psykbryt..örker inte mer av dessa kvällar. Känns som att man e tillbaks på ruta 1... när han var 0-4mån o hade skrikperioder som hette duga. Men samtidigt förstår jag. Han e täppt i näsan och när han skriker kommer det ju ännu mer!! Sluta skrik försöker jag säga åt han men han fatter inte... Sen kommer det ju som sagt 2-3tänder. Och jag trooor o hoppas att 2 har kommit fram. Det känns som det men man får ju absolut inte ta där! Han somna igen vid 23..o robin sa att NU sover vi..jojo..2sek o så va han vaken. Robin gick med han i en halvtimme till..jag sket tom i o släcka lampan..går ju inte o sova när man hör skrik liksom..men jag blundade iaf... Sen vakna han iofs inte såå mycket på natten, jag gick upp en gång o mata sen gick Robin upp o gav nappen men det tar på krafterna ändå... Sov mellan 00-06 o upp 1timme ca...

Nu till nåt roligare.. Jag och Theo var på Baby-Rytmik förut. Mellan 14-15.30..de va bra! E ju liite dum tid då de e Theos sov tid men men..de e ju en bra grej iaf. Vid 14.45 sa Maria (tror jag hon hette...) att det var fika. Gött tänkte jag men tog inget..hade fullt upp me Theo! Sen vänta o vänta vi..hmm..skulle det inte börja nån gång..men så frågade jag o då var det slut" Haha..jaja..där hade vi suttit o väntat tillsammans med några andra vi känner o så kunde man gå! Tänk om vi vetat de..alla barn som va såå trötta!
Nåt som e lite komiskt o liiiite liiiite dubbelmoral från min sida är att det är i RudsKYRKAN.. dessutom gick jag ur Svenska Kyrkan...IDAG! :):) Det var inte en dag förtidigt...

Nu kom min bättre (jo..han e de förtillfället) hälft hem så ska umgås lite me han! :)




Kommentarer
Postat av: Lisa

Gött å ha en bättre hälft ibland :-)

2009-10-07 @ 20:47:26
Postat av: Iris

Verkligen..tur man e 2! :) Bra karlar vi har du Flisa!

2009-10-07 @ 20:54:30
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide