Lista...

Snodde en liten lista från Stina när jag ändå inte har så möe o säga...

Senaste
1. Kompis du träffade: Hmmmmm..Mia
2. Personen du pratatade med: Robin i telefon
3. Du fick SMS av: Syster
4. Du kramade: Theo

Idag
5. Kläder: Mysbyxor tröja o huvtröja än så länge...
6. Bättre än igår: ja..

Imorgon
7. Är det: torsdag
8. Planer: husvisning o promenad
Något tråkigt som händer imorgon: beror väl på om huset har nåt stort fel som vi inte vet om än...


Favorit

10. Nummer: 4
11. Färg: turkos brun röd..kan inte välja
12. Årstid: Vår & höst

Frågor och svar
13. Saknar du någon? Ja...många...
14. Humör för tillfället? Glad och pigg
15. Det första du gjorde I morse? Stängde av babyvakten
16. Vad åt du sist? frukost
17. Vad irriterar du dig på? missunsamma männsikor, orättvisa mm mm
18. Tror du på distansförållanden? nja..ett tag men inte i längden
19. Vem tänker du på just nu? Theo..som snart gör sin röst hörd genom att vakna!
20. Tror du att personen tänker på dig med? Nja..han drömmer nog om nån snygging från Öppna F.
21. Vart reste du sist? Göteborg i somras..
22. Vad gjorde du igår kväll? Jobbade till strax efter 19..sen hemma
23. Liknar du din mamma eller pappa? Båda två..men mest pappa tror jag!
24. Ler du ofta? jaa..o även när man helst inte ska le kanske :)
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Jodå..det brukar jag göra men minns inte vad.
27. I vems säng sov du i igår natt? Finns inte så många o välja på! Min egen!
28. Vilken färg har din tröja? Grå och vit
Sorg

29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? jodå...
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? mm de också...
31. Gråter du när du skadar dig? Beror väl på..men inte för att det gör ont utan pga av rädsla eller irritation

Lycka

32. Är du en glad person? Ja oftast...men har mina neg-dagar!
33. Vad gör dig glad? Theo, min familj, mina vänner, mitt arbete.
34. Önskar du att du var lyckligare? Nää..jag lever i nuet och mår bra.
35. Är lycka överskattat? verkligen inte
36. Kan musik göra dig glad? absolut..

Kärlek

37. Har någon annan än din familj sagt ”Jag älskar dig”? jajamen
38. Har du någonsin sagt ”Jag älskar dig” och menat det? ja..menar det alltid
39. Har du en flick/pojkvän? Jo..pojkvän/sambo
40. Är du nöjd med det? Ja...e ju inte direkt sugen på flickvän iaf.
41. Är du kär? Hmm...det där går väl upponer..en bebis tar mycket tid o energi o förhållandet läggs åt sidan för ett tag.. men bara för ett tag! :)

Hat
41. Vem hatar du verkligen? Hatar väl ingen men visst finns det folk jag definitivt aldrig skulle vilja umgås med!
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? Säkert när jag gick i högstadiet elle mellanstadiet. Gjorde säkert en lista om dan! :)
43. Är du en mobbare? Nej nej nej!!!
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? hahha..ja de har jag!!
45. Har du blivit sviken någon gång? ja de me...

Skolan

46. Gillar du skolan? Ibland..men var väldigt skoltrött i gumnasiet
47. Favoritämne? Bild tror ja..hmm..förträngt skolan
48. Värsta ämne? Ellära var ingen höjdare..
49. Har du spytt i skolan nån gång? Tror inte det
50. Är skolmaten god? Rudsskolan hade grymt god mat..Nobel var inge vidar men det gick ner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide