Denna veckan slut...

Jepp då närmar vi oss tjejfesten med stormsteg..ska bli så kul med lite tjejsnack igen. Var alldeles för länge sen! :) Det verkar komma en hel del så stämningen lär bli på topp..som alltid!

Robin har börjat gå på hockeyn igen..det är ju av nån anledning alltid skönt när våren närmar sig och det är paus från ishockeyn ett tag. Inte så att jag inte gillar hockey..jag tycker de e jättekul men det har blivit så himla ofta. Det är hemmamatcher o bortamatcher o Vm o Em o Sm o Om o Km.....o allt va de heter.. Nej men ärligt. Det spelas sönder...jag orkar inte se hockey eller höra om hockey hela veckorna. Det blir uttjatat!
Men vi är iaf glada över att Theo e en sann supporter och bär sin FBK-napp (som han fick av Lisa o martin när han föddes)..han har inte velat haft den förut pga av napp-sorten/formen el nåt men nu ratar han den inte på samma sätt! 
Bra bebis! :)    

Igår var vi budna till Hanna och Kristoffer på fotbollskväll..alltså..fotboll e inte min grej trots att de e Sverige som spelar, jag kan helt enkelt inte me det! Visst de e stämning o så men innerst inne tycker jag de e tråkigt som fan! Slapp faktiskt se den..tittade på när Hanna fixa käk..vi åt tacos! De va gött de! Sandra o Anders var där också.. O vi hade de riktigt trevlig o gick väl hem vid sisådär 00.20snåret.. Fick sen sova ifred några timmar..men e lika trött idag ändå! Fattar inte varför men snart e de sängen igen o hoppas verkligen att Theo sover ok inatt.. imorrn har jag bestämt mig för en solning..ska bli såå skönt! :) 

Håller på o fixar till bloggens utseende lite som ni säkert märkt! E ju en djungel med koder osv..så det tar lite tid. Men de här färgerna kommer det bli iaf...dom e jag! Älskar brunt o turkost..men skulle piffa till det lite mer..så jag får läsa på lite hur man gör o trixa lite när jag finner tid! E lite kul faktiskt.. :) 

Ha de fint..vi ses! Kram

♥                                                                               

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj, om du nu gillar dessa färgerna, då skulle du älskat huset somjag bodde i i Norge. Mamman där hade hela vardagsrummet o köket i de färgerna :) Du kan få se bilder någon gång om du påminner mig ;)

Kram

2009-10-12 @ 16:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide