Brownie

Theo sover och jag borde verkligen städa undan allt jag dragit fram. Rensade ett skåp i köket och det ser ut som helvetet där nu..hmm..borde verkligen..snart så!
Robin kommer hem vilken sekund som helst o jag tänkte smita iväg o lägga mig i solariet..igen! Jag vet..inte bra med så ofta men jag måste ju känna mig lite fräsch till på lördag ju. :)

By the way,,,Idag sov jag till 08.23!! Kan ni fatta...visst var Theo otroligt svårsövd igår så vi fick ta upp han o fick i han välling o sen somna han ca 20.30. Gav han  mat 23.45.. Söva om han 03.15..gick inge vidare så mat igen 04.00.. Sen sov till 06...somna om av sig själv (!!!)..sov till 08 ca..jag drog mig lite längre då han verkade trivas fint i sin säng.. :) Idag har det vart svårätet igen så välling har han fått 2ggr..o han åt faktiskt min egen mat jag gjorde åt han igår. Inte mycket men säkert 8skedar! :) Förbättring!

Nu vaknade det lilla livet..vi hörs kanske ikväll?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide