Bloggtorka...

Nej jag har ingen motivation till bloggen just nu. Men kan iaf berätta att husen vi tittade på igår är inga hus vi ska lägga bud på...det kommer fler som passar oss bättre!
Den här natten har vartit en av dom värsta...han har vaknat Xantal ggr...Jag o Robin har turats om o gått upp..vet inte hur jag skulle orkat me dagen annars..
Maria o Leo har vart här på besök..vi gick o köpte lite lunch på 91an..de va gött. Grabbarna "slogs" om mariekexen o lekte lite.. De e så roligt o se dom.. :)
Nu sover Theo och jag ska städa lite..e ett bombnedslag i köket och skurmoppen åker nog fram...........................................................................nej..så blev det inte! Theo vaknade o han somna om i min famn i fåtöljen....jag vilade samtidigt. Det blir aldrig som man tänkt sig. Nu ska vi ut o gunga lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide