Bank och optiker-besök...

Då har man varit till banken då.. Mormor till Theo var här och passade honom..han härjade rätt friskt och var tvungen att gå o lägga sig tillslut. Han gillar mormor han.. :)
Ví fick ett nytt o färskt lånelöfte som vi blev jättenöjda med...eller hur man nu ska säga. Det passar de husen vi kollar på iaf..o de e vad vi vill låna ungefär.. Så nu blir det lättare när vi kikar på husen..man vet vad man kan röra sig med osv. Han var väääldigt trevlig bankmannen så nu hoppas jag vi hittar ett hus!! 
Vi var ju liiiite inne på o kolla upp det här me o bygga själv osv..men dom planerna blir  inte av..kostar mer än det smakar. Även om skillnaden mellan begagnat och nytt hus inte e så stora idag. Vi satsar på ett äldre hus som vi kan renovera som vi vill... :)

Var till optikern efter en snabbvisit hem...där slutade notan på 1025:-!!!! O då fick jag ändå 300:- rabatt..jag höll på o tappa hakan...förra gången betalade jag enbart 580:-....hmm..funderar på hur det kunde gå ihop men men.. Tror man betalar lite mer ena halvåret o mindre andra. Tråkig utgift hursomhelst!

Ringde min käre vän Clarran på vägen ner men hon jobbade så kunde inte prata..hon ringde mig igår o jag glömde ringa upp... Tiden går så fort o man vill så mycket men räcker inte till känner jag. Ska iaf försöka träffa henne o maybe baybe Leah också..denna veckan! Var sååå längesen så man får dåligt samvete! Icke bra..
Men vi ska ju ses den 17de för rajtan tajtan iaf..de blir sköj de! :)
En tjejfest blir de då..har bjudit lite fölk..tesammans me Mia. Vi avslutar med BlueMoonBar!! Vi kände att de va dags o göra nåt..va så längesen!! Så om nån känner för att komma så e alla välkomna...av det kvinnliga könet då.. ingen diskriminering här inte.. ;) Men killarna e att bra på o anordna killkvällar de också!

Robin o Theo e ute på promenad..de e anledningen till mitt lååånga inlägg..haha..ni trodde väl inte att Theo leker alldeles själv..? Skulle aldrig falla honom in! 
Han hade för övrigt en lite jobbig eftermiddag/kväll/natt..E rätt säker på att de e tänder som spökar. Tror han får 2-3stycken i överkäken..stackarn. Han åt nästan ingenting igår..det var mer mat på golvet än i munnen. Vägrade kvällsgröten och vällingen också.. Fick mat vid 22 när han vaknade o va jätteledsen.. sen vid 02 o vid 15 vaknade han o bara skrek o va ledsen... o han grinade till 07...sen somnade vi i soffan efter att ha avvverkat en massa sånger o trixande. Nu mår han bättre men vi hoppar ÖF idag ifall han e sjuk på annat sätt.  

Hej o hå sålänge.. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide