Arga snickaren

Vi spelade in programmet i onsdags el när de nu va..o så tittade vi på de igår när Theo sov. Han e ju för go!! O fint blev de..vilka puckon som bor på det sättet!! Även om tiden el pengarna inte räcker till så måste man ju göra de beboligt.. Hursomhelst så fick jag ännu mer sug efter hus..av nån konstig anledning!
Hoppas att de kommer snart..snart..snart.. :)

Den här natten var den värsta på lääänge. Var så sjukt trött igår o fattar inte varför. Fick ju sova men behöver väl sova en vecka el två för o "komma ikapp" (man gör väl inte de egentligen men jag skulle må bättre iaf).. La mig 22.15...somnade 02!!!!!! Fatta va dryyyyygt..min sömn e så störd av att hela tiden bli väckt så jag somnar inte. Visserligen så vakna Theo säkert 4ggr under den tiden. Sen fortsatte det..02.17(robin fick gå upp)..03.15..04.30..06.00...o sen vakna han 07.45 vilket var tur..då fick jag sova nån timme till. Herregud snart kastar jag in handduken..men de går ju inte!!! Vi måste helt enkelt göra nåt åt de..han e ju förkyld nu..men vissa nätter går ju så bra.. Så fort han e frisk ska vi göra nåt dramatiskt..berättar när de e gjort! Hoppas det fungerar..måste sooova! Nu!!

Sen ska vi till Öppna Förskolan..jag vet..han e snuvig men de e sista dagarna nu o han e hur pigg som helst! Efter det blir det affären för att sen gå hem o söva han o laga mat! Kanske ska försöka sy klart lakanen till Theo också..får se vad som hinns med! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide