Allt har sin förklaring!

Allt bajsande osv fick sin förklaring idag när jag fick (!!!) stoppa in fingret i Theos mun o känna på de små tänderna...vips så fann jag en alldeles ny tand i underkäken! Jajamen..de förklarar allt. Knepigt ändå att varje tand har olika symptom!?! Trodde verkligen inte att det var en tand fast de verkade ju som de. Trodde att de skulle ta ett tag innan nästa kom..men men,. Jag hade fel! :)
När Theo vaknar ska vi ta en långpromenad..gå till affären o handla mat till ikväll. Tänkte göra tacos..de e ju gott o så men ingen favorit...men Robin gillar det så han kommer bli jätteglad! :)
Tänkte ta en tur till Blomsterlandet och införskaffa mig en ny blomma...tittar ni på bilden så förstår ni varför! Ska även köpa en ros o ett ljus...o gå förbi hennes grav. Stenen har kommit och jag har inte varit där än..man drar sig men jag vill verkligen dit nu. Det kommer vara så fint på kyrkogården denna helgen. Har ni inte åkt förbi Ruds kyrkogård på allhelgona så gör det! Mamma har fönstret mot gården o de e sååå fint med alla ljus som syns..

Imorrn ska Robin laga vår bil..så jag e ensam me theo hela dagen..de blir en myslördag! Om nån vill ha sällskap så hojta till...de behöver vara gångavstånd el bussavstånd då jag bilbarnstolen e i bilen som Robin lagar!

Var till stan igår..kom iväg sent...var nere strax innan 17.30..o åkte därifrån 18.20. Man hinner sååå mycket när man e själv. Jag köpte en svart basictröja för 149:- en svart tunika/klänning för 149:- 4-pack strumpor 79:- linsvätska 3st 170:-...jag e riktigt nöjd faktiskt. Var nära att få me mig ett par skor hem oxå..men hejdade mig..måste vänta lite..typ.. Känns på nåt sätt bättre om man delar upp utgifterna..hahha..skitdumt för det blir ju lika dyrt ändå o man får gå på stan fler ggr vilket kan resultera i fler onödiga inköp! pucko...
Eurosko (gamla wedins) hade de stor utförsäljning...o de hade superfina skor till barn. Bla adidas o puma. Vi ska nog dit o köpa till Theo..tom Robin va sugen på det så..då får man passa på!!

Så här blir det när man e klåfingrig...det var inte Theo..det var JAG! Drog lite hårt i stammen...






Kommentarer
Postat av: Anna-karin

du e rolig du...vad fin blomman blev..jag skratta lite för mig själv när jag såg bilden :)

2009-10-30 @ 19:59:03
Postat av: iris

haha..visst blev den. Tur de har blomsterlandet nära... :)

2009-10-31 @ 11:16:07
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide