Vart tar dagarna vägen???

Idag har jag inte ens öppnat datorn...det går i ett hela tiden. Vet inte ens när jag ska hinna ringa folk..e trött som ett as också. Så när Theo väl har somnat..om vi nu sover inomhus..så sätter jag mig i soffan o bara e. Eller så städar jag o plockar lite. Hur i hela friden vill man vara hemmafru?????? Skulle inte stå ut länge..då känner man ju på nåt sätt pressen att det ska vara ok städat och maten på bordet vissa tider osv.. Förmodligen har de väl både barnflickor och städerskor.. annars e de inte lätt o hinna me. När jag duschar numera tar det max 3min..liiite längre om theo inte står o gråter o hänger på duschväggen! Hmmm...ja herregud va tiden går. Detta inlägg började jag skriva för 6timmar sen..så ni förstår nog att datorn kommer i sista hand här! Nu e de sängen o hoppas kunna uppdatera lite mer imorrn.. På morgonen blir det fotografering för theos del o sen var det meningen att jag skulle jobba men det har blivit ändrade planer så jag blir hemmavid.. tillsammans hela familjen! Mysigt! Natti natti

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hemma med hela lilla familjen en vardag är underbart! Jag fick ju hela förra veckan.

2009-11-17 @ 09:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide