Vår dag idag???

De e frågan...om vi har turen på vår sida. Idag börjar budgivningen på huset vi tittade på förra veckan..tog även en tur i lördags o fick se det i dagsljus och kika runt inne en gång till. En väldigt trevlig mäklare är det som säljer..o de e ju plus i kanten! :)
Har pratat me kommun och fått ett pris på tomten..o de va mindre än vi trott..gött. Nu återstår bara att se hur det går..jag e sååå less på detta. Blir det inget me detta så funderar jag på o lägga ner..iaf för ett tag. E så trött på o bli besviken. Det tar ju såå jäkla mycket energi...
Så nu tycker jag faktiskt att ni kan ringa till mäklaren o tala om att NU e de faktiskt deras tur att köpa hus!!! Så de så! Men men..de e ju pengar som styr världen..o de växer inte på träd här inte..

Helgen har varit som alltid fullspäckad. Ingen vila på helgen inte!! Fredag var iofs lugn då vi käkade lite o kollade på idol..Hanna o Surran kom över också. Lördag var det visning på ett hus (drethus) och ytterligare en spontanvisning på huset vi kolla på häromdan. Sen direkt på kalas. Min syster fyller 25 idag så kalas för släkten i en lokal brevid mamma. Robin gick hem o la Theo o jag stannade kvar o hjälpte till o städa. Sen kom Camilla o Erik hem till oss..vi prata o lekte me Theo o käka godis! Kulkul! :) Söndag innebandy..besök av Lisa o Ellen..hon har blivit sååå stor. Går så himla fort.. Sen åkte vi till Stadium o köpte skor till Theo. O maxi o handlade för kommande veckan. Puuh..sen hem o lägga theo o typ somna framför tvn.. Jag e rätt trött idag men har sovit riktigt bra inatt!

Sen blir det ÖF..som vi har längtat. Märks på Theo att han har saknat det...han behöver mer stimulans än hans mamma o pappa heöa veckan..så det ska bli skönt o gå dit några timmar! :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide