Trött som satan...

Ja som ni märker e jag mest trött..hela tiden! Haha..men idag e jag extra sliten..tror inte jag sov speciellt djupt inatt..vissa nätter ligger man på helspänn på nåt sätt. Inte skönt alls!
Theo sover nu o tack gode gud för det! Det är tänder på G..igen.. Han har vart allt annat än en ängel idag..visst e han snäll o go men han har gnällt o inte velat äta..inte suttit still i stolen.osv osv..mitt tålamod e långt men faaan va less jag va på han innan han tillslut somnade.. Skyndade mig hem o ställde in vagnen i sovrummet så jag kunde pusta ut lite. Skönt!
Ska egentligen börja med maten men jag vette katten..kanske väntar lite till. Dagarna e ju fulla me måsten o jag orkar inget mer idag!!!

Vi ska nog gå till vårdcebtralen och vaccinera oss på måndag tänkte jag..om vi inte får ett ryck och åker dit idag...men jag tror de blir måndag. Tråkigt om vi blir dåliga utav den för imornn kommer Linda Micke Lisa o Martin +bebisar hit o ska äta mat o spela spel el nåt..det ska bli jätteroligt och det vore ju synd o ställla in för en jäkla spruta.. Visst e de lite ego men sån e jag..på måndag passar bättre! :)

Har försökt att komma fram till en viss person hela veckan på dennes telefontider..o de var inte lätt!!! Har inte lyckats än men försöker igen till veckan..annars får jag ringa nåt annat nummer till nån annan person..mif kvittar det ju egentligen bara jag får en tid för besök!! Ni får veta mer längre fram när jag verkligen fått en tid!

Sååå...nu har huliganen vaknat..lite tidigare än mina planer men det blir ju varmt där i vagnen med alla kläder.
Imorrn ska Theo vara hos farmor några timmar medans jag e hos Lisa på smyckesparty. Robin ska jobba och jag hade helt missat det såå..bättre han är hos henne än med mig.. Hade hellre stannat hemma annars..han älskar smycken o de skulle inte vara hela om han fick tag på dom!

Nu ska vi leka/skala potatis/steka kotletter/göra sås/värma grönsaker/städa. Förmodligen hinner vi bara leka innan robin kommer hem... Bara Theo e nöjd så.. :)

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide