Tom i bollen

Vet inte riktigt vad jag ska skriva när jag väl får tid o sätter mig här..knepigt med tanke på att det händer såå mycket hela dagarna. När jag inte har en dator framför mig så bloggar jag i huvudet och kommer på en massa grejer jag vill skriva om men när jag väl sätter mig så e det som bortblåst.
Jag kan väl iaf stoltsera med att jag inte har ätit chips sen förra helgen! :) Det är inte rekord men nästan :)
Åt godis o så i helgen men nu e de godis/chipsfritt igen..jag behöver verkligen inte äta det under veckorna..det är bara en vanesak att jag måste ha varje dag! Salt sött salt sött salt sött..o så håller det på. Det räcker gott o väl med vanlig mat!

I lördagskväll när det var dags för Theo att sova så gosade jag lite med honom och pratade o sa att nu ska Theo sova osv.. La sen ner han i sängen och sa godnatt. O han ger inte ifrån sig ett endaste ljud!! :) Älskade sonen ligger där i sängen och försöker somna på egen hand..han pratar lite såsmåningom och blir tyst igen.. Håller på så llitegrann men är mestadels tyst och vrider sig lite. Det tog 50min innan han somnade men det är ändå helt lungt med tanke på att han inte gnällde en enda gång! :)
Igår gick det också fot..men han bajsade mitt i..haha..o blev såklart ledsen så jag fick gå in o ta upp han o byta på han. När jag sen la ner han igen så sa han inte ett knyst och somnade på en gång.. :) Kan säga att vi var stolta föräldrar då! :)

Nu är det nån som vaknar..sen blir det ÖF och husvisning..igen!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men åh va skönt att han insett att han kan somna av egen maskin :) Känns väl super? Har ni märkt någon skillnad på hur han somnar resten av natten också? Vi skippade öf idag för jag är så förkyld, men vi ses imorn när fotografen kommer!

2009-11-09 @ 13:50:01
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: julia [Fotoblogg]

Hejsan,

Kika gärna in på min blogg juliiiakempff.blogg.se och kolla mitt nya tips om nagellack.

vem vill slänga sina gamla , klibbiga nagellack när man ändå kan göra dom till nya?

Släng gärna in en kommentar vad du tyckte om det och vad jag mer kan ge tips om :)

kramar

2009-11-09 @ 13:57:39
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide