Sömn

...är ett hett ämne på denna blogg! :)
Nu till ngt positivt.. Theo somnade själv ikväll!!! Inget vaggande eller vankande... Det var inte gjort i en grisblink utan det tog cirkus 1 timme.. Han skrek o grät..vi stod ut och tillslut sov det lilla livet!..hmm..trodde ärligt talat att det skulle ta flera timmar. Så nu får vi se hur länge han sover. Förmodligen som alltid, till 22-24nån gång. Men de kvittar..det är bara skönt om vi kan börja såhär så han åtminstone kan somna själv! Vi får se hur morgondagen ser ut!

Idag var vi på ÖF o där var det lagom me fölk idag. Det spöregna när vi kom ut därifrån o vagnen o åkpåsen va lite blöta men de gick ändå..tur han har en bra overall Theo.. :)
Han somnade på vägen hem o jag drog upp han i lägenheten o drog in den dyblöta vagnen i sovrummet..smart..men nödvändigt!

Nu ska jag försöka sova..hoppas att det går bättre inatt..två nätter i rad med alldeles för lite sömn e inte kul alls!!
Imorrn bitti är det ÖF som gäller igen! Kanske kanske gör ett Farsdag-kort då. Gjorde inte de idag..kände mig lite bitter över att Ngn..nämner inge namn...glömde/sket i att ge mig nåt från Theo på Morsdag. Får se om jag e mindre långsint och på bättre humör imorrn! ;)

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide