Snart helg!

Dagarna går sååå fort. Visst e man trött o så men man hinner inte tänka så mycket för det går i 180 hela dagen.. O imorrn e de fredag o de betyder att Robin e hemma hela helgen..eller hemma o hemma..han e inte på jobbet iaf o vi ses lite mer! På lördag ska han kanske ge sig ut o leta ny bil..den andra e såld sen i måndags. :(
Tur det finns fler då! Ska på kalas för min syster på lördag..hon fyller 25 så släkten kommer o ska fira henne.
Hon ska även ha sitt 25års-kalas för vänner hemma hos mig nästa helg...det blir skoj! :)
Måste ge mig ut imorrn o köpa hennes present..eller lördag..men de e alltid gött o ha de gjort.

I eftermiddag ska vi på en husvisning..vet inte riktigt om jag e sååå intresserad av detta huset längre. Men vi ska iaf dit o kika. man vet ju aldrig!
Vi ska på en ny visning nästa vecka också och det huset vill vi båda ha. Så nu återstår det bara o se om vi känner samma sak på plats och hur många andra som också vill ha det..o vem som lägger högst bud!




Försökte ta lite julkort härom veckan...de gick sådär..men tillslut blev det några bilder som gick att använda..dock inte denna..

Våran lilla tomte! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide