måndag hela veckan...

..helst inte! Har inatt sovit 4 timmar kanske...låg mest o vred mig o hjärnan gick på högvarv..sååå dryyygt!
Men får hoppas att natten som kommer blir bättre. Theo har sovit bra förutom att han vakna 6...somna om en sväng o upp 06.30..allldeles för tidigt med tanke på att vi har gåt upp mellan 7.30 och 8.30 i en hel vecka.
Han va så trött så jag la han igen vid 8tiden..så han vaknar väl snart o denna dagens rutiner e redan i ofas... får bli 3 sovstunder idag..o de e inte lätt o trixa ihop ska ni veta..

Igår var Theo hos mormor några timmar..jag passade på o åka o handla och tabka. Sen hem o sy 2 påslakan som jag tänkt o gjort några veckor.. Bilder kommer när jag bäddat med dom..förmodligen sen för jag kan inte vänta! :)
Åt mat hos Robins föräldrar och sen åkte jag till Camilla för lite girltalk..de va roligt! Vi pratade mest om förhållanden och vänner.. Vilka e egentligen ens vänner? Är man vänner fast man inte ringer o hör av sig då o då eller ser man sig som vänner ändå? Alla e ju olika men jag tycker det känns konstigt om jag inte skulle höra av mig till en vän (som jag anser är en vän) på väldigt länge. Jag vill ju veta hur mina vänner mår o vad dom gör. Visst har man alltid mycket o göra men ett sms..eller så tar ju inte speciellt lång tid.. Det kan gå veckor innan jag hör av mig eller vänner hör av sig till mig men vi e lika mycket vänner för det. Men när det börjar gå månader...halvår..år..då vette fan om man e sååå intresserad av att verkligen va vänner. O händer det stora grejer i ens liv så vill man ju dela med sig av det till de man känner!! Både om det gäller positiva och negativa saker..det spelar ingen roll! Man kankse inte alltid har tid att ses men hörs man lite då o då så vet man ju läget..varför det är som det är. Jaja...alla är vi olika men en vän är något för livet och jag vill iaf försöka ta hand om de jag har! :) Älskar er..ni vet vilka ni e! :)

På schemat idag står ÖF vid 13.30..sen blir det nog en lugn eftermiddag...ska nooooog försöka få theo o somna i sin säng ikväll..håll tummarna! Det lär behövas... :)

Kram o hej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide