Listar lite...

Sitter o gör lite inköpslistor.. En till storhandlingen i eftermiddag (som jag ska åka på SJÄLV är det tänkt), en till idag när vi ska till stan en sväng o en till lite julklappar. Måste planera nu när penharna rinner mellan fingrarna.. E rätt trött på o alltid ha dåligt me pengar! Ska bli såå skönt o börja jobba. Visst ska ju Robin va hemma så det blir mindre pengar ändå men eftersom han kommer jobba 5-6 dagar i månaden så blir det mer än idag iaf! :)

Igår fyllde min lilla älskling 10 månader!! :) Tänk att de går så fort.. första 6mån tyckte jag var sega men nu springer tiden..hinner inte alltid med!
Vi började dagen med 10mån-kontroll på bvc. Det gick jättebra! Efter mycket krångel har vi nu fått en ny bvc-sköterska som dessutom var jättetrevlig..skönt! Theo vägder nu 8675g och är 71cm. Hövve minns ja ej..
Vi hade inte tänkt att gå till ÖF igår eftersom det blev så knappt me tid.. Men när jag skulle gå hemifrån kom min granne o skulle dit...o sen mötte jag Therese och hennes Wilmer..såå..jag ville dit o det är ju såå kul för Theo så vi tog en sväng! Efter det var det ju en väldigt trött Theo så jag och therese tog en promenad..på Rud Färjestad o sen Rud igen! Väldigt trevligt! :)
När Theo vaknade åt vi lunch..samma mat!!! Han har äntligen börjat gilla min mat..inte allt men 2 hela rätter iaf! Bättre än inget säger jag..e jätteglad för det. Några kronor sparar man där..idag ska jag göra kyckling, potatis och morötter i ugnen som blir middag. Hoppas han gillar det!

När Robin kom hem gjorde vi oss klara o åkte till Barnens Hus där vi handlade några julklappar..en pulka och en potta. Här ska pottränas!!! Hmm..kommer ta lång tid. Just nu är det roligast o välta omkull pottan. Och det är ju inte direkt bra..om det nu hamnat nåt i. Han vill inte ens sitta på den än,,haha..

Så nu väntar vi på snön så vi kan prova pulkan..kommer bli såå roligt! :)

Nu ska jag lista klart o förbereda för en tur til stan! Kram

Förresten..det blev inget hus! Men vi håller tummarna för att våra vänner som budar just nu får det de vill ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide