Ja se det snöar! :)

Äntligen e snön här! Tycker det är jättekul..o inte minst för Theos skull! Ska ta me pappan i huset o köpa en pulka så vi kan åka så fort snön lagt sig..o det vet man iofs inte när det blir men nån gång i vinter hoppas jag!

Anna-Karin, Liam och min syster var här förut. Vi fikade lite o prata lite skit..Liam spydde och Theo var överallt..haha..så kan de va! När de åkt så bestämde jag o Sofia att vi skulle till bergvik en sväng.. A-K hade en jättefin tröja som jag också ville ha!! O tänka sig..när vi letat i hela affären..o hittat en L o en M...o gett upp hoppet om denna tröja så ser Sofia en S som hänger på heeelt fel ställ! Det var ju toppen det så den fick följa me i shoppingkassen. 49:- riksdaler tyckte jag passa bra för min STOOORA plånbok.

Theo sover nu..o jag har redan hunnit med detta: Hänga tvätt, lägga i ny tvätt, koka broccoli, göra soppa, äta mat, ställt ner i diskmaskinen, tittat runt på internet, plockat ur matkassarna, kokat nappar.
Ja man hinner mycket om man vill..! :)

Nu ska jag fortsätta surfa runt lite.. so long.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide