Husvisning och FREDAG!

Ska på husvisning på Lorensberg 16.30...hopppas hoppas hoppas det är nåt för oss! Det känns så men man vet som sagt aldrig. Vis ka på en annan visning på måndag o sen har det kommit ut flera intressanta hus under veckan..o idag!
Robin skulle egentligen till Björn på lag-fest idag men det var så få som kunde så han stannar hemma istället. Jag klagar inte! :) Så ikväll blir det Idol och bara ta det lungt..ska nog beställa hem lite kort på Theo också..var såå längesen jag gjorde det nu och man vill ju ta lite i taget så det inte blir kort för ett år tillbaka. Ska även köpa ett till album då jag fyllde upp det förra senast jag beställde. Jag vill egentligen ha lika album men jag gillar inte det så jag får nog at o köpa ett i annat format...det får gå helt enkelt! MEn de e störande ska ni veta :)

Så här blev Theos påslakan jag sydde förra helgen förresten..



Kommentarer
Postat av: Anette

Det var jättefint. Pussa på godingen :-)

2009-11-07 @ 17:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide