Hus hus hus hus....

E det enda som gäller nu! Haha..nej så illa e de inte. Vi ska inte "bara köpa" ett. Det ska ju verkligen va nåt som e nåt o ha också! Det är mycket pengar som det handlar om o då måste man ju veta vad man gör. Allt kan man verkliegn inte veta...om det är nåt fel som senare upptäcks osv..sen så kan vi inte, oavsett vad alla berättar, veta hur mycket jobb det är med hus o renovering. Vi måste få uppleva det själva.. 
Huset på Älgvägen blev igår "sålt" o vi la ner det. Raderade det ur våra tankar. Eller ja...jag grämde mig hela dagen o kvällen..det har vart skitjobbigt. Mest för att robin inte förstår bvad jag menar..o att han säger emot sig själv. Vi är alltså inte överens.. Jag tror att det är en möjlighet att få det uatn budgivning, slippa slåss med flera andra familjer..o att det har stor potential. Genom att köpa loss tomten o fixa till badrum, kök o fönster så har vi höjt värdet rejält. Han tycker det är för dyrt. Jag säger att det kostar i karlstad. Visst man kanske tycker att shit va dyyyrt e de verkligen värt det. Ja, i karlstad är det det. Men man behöver aldrig vara rädd för o inte få ut pengarna igen.
Mäklaren ringde mig idag igen..(han hade en köpare igår), o berättar att denne köpare inte fått lånelöftet som han påstått igår. Vi har alltså möjlighet att köpa huset till utgångspriset. Även om den andra köparen Kanske får ett lånelöfte på annan bank så får vi köpa. De vill alltså göra en snabb affär...får de underbud så blir det ny visning oav..då aknske fler får upp ögonen o huset går upp mer än de gör nu!
Jag e såå trött på detta... Känslan i detta huset är att jag vill bo här! Även om det är renovering sov så hade jag en jättebra känsla o det trodde jag Robin också hade...o det vet jag att han hade i början ..men rätt var det är så tycker han inte alls samma. Konstigt..skulle vilja krypa in i se hur han tänker ibland..han säger ju inte mycket! Får dra ut orden så vi har väl varit lite oense...minst sagt...................................
Nus ka jag iaf sova snart..o försöka prata med robin innan så jag har ett svar till mäklaren imorrn.
AAAAAaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...........................suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide