Hola!!

Då e man tillbaka..går längre mellan inläggen nu men det beror på att jag tillbringar all tid med min son. Han sover ju inte lika mycket som förr i tida heller! O ofta är vi ute o går när han sover..så tiden e knapp liksom. o vill man inte att hela lägenheten ska förfalla så får man prioritera liksom!

Theo har nu börjat somna alldeles av sig själv..utan protester!! De e helt underbart..det tog 3 veckor innan det funka ordentligt men det var det värt!! Idag när jag skulle gå in o lägga på han täcket så låg ena benet o foten uppe på spjälskyddet (har ett ganska högt skydd)..o så låg han i 90graders vinkel i hörnet. Hahha..de såg såå kul ut men ville inte ta kort o riskera att väcka honom.

Imorse sov han till 7.30..vi gick upp ca 8..Theo var gnällig hela förmiddan så vid 10.30 gav jag honom mellanmål. En dryck som man kan värma..han tycker jättemycket om den!! Sen la jag han strax före 11....sen sov han i 2 timmar!!!! Han måste vart såå jäkla trött stackarn! För efter det var han sitt vanliga jag..en solstråle!
Vi har inte gjort mycket idag..mest lekt här hemma.. Jag gjorde lite pannkakor till mig o Robin när Theo hade sin andra sovstund. De va hur gött som helst..o mina e godast! Använder mig av receptet från hemkunskapsboken. Finns de nån bättre kokbok?? Sen har jag i vaniljsocker och ströbröd. Efter tips fför några år sen från MICKE G!! Tack för det! :)  Jag vill ha dom tunna tunna...de e godast! :)

Imorgon ska Theo på 10månaders-kontroll..har lovat o följa me.. Kan ju inte släppa iväg han själv. Liiite tidigt kanske! ;) Då får vi se hur mycket han har växt! Spännade! Varför vet ja inte..jg ser ju att han växer o vikt o längd spelar ju noll roll egentligen. Han äter ju o rör sig så de går nog bra tror jag..

Jag o Robin älskar ju Arga Snickaren o vi brukar spela in det eftersom hans träning börjar 21.. Satte på dvdn o skulle trycka på rec när det plingar på dörren. Både jag o Robin tittar på varann o ingen vill öppna..som vanligt hahha.. Jag öppnar tillslut o där står grannen med sin 1åriga son o frågar om skjuts till akuten. Shit va ställd jag blev.. Självklart sa jag o ryckte tag i nycklar o plånbok.. De misstänkte hjärnskakning på den lilla..han va blek o slö¨..o spydde. Så det var bra att de åkte in. Pappan åkte från k-hamn o kom efter.. Hoppas de gick bra!!
Missade lite på Bonde Söker Fru..men fy fan va dåligt de börjar bli. Så det gjorde ingenting det. Tjejen gillar jag men de andr e ju helt bakom flöte..varför e dom me överhuvudtaget?? Jaja..ett slötittar-program frå det va!

Nu e de Greys o de har jag också tröttnat på..får blogga istället! :)

Tjipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide