Hes

Väntar på att mäklaren ska ringa och jag ska återigen säga att vi inte e överens! Han kommer ju skratta åt mig..säga att det är nog bäst ni bor kvar som ni gör! Hoppas att jag har tappat rösten så att Robin får ringa till han istället...det är ju alltid jag som ringer o ar emot samtal..
Nu ringde mäklaren mitt i allt.. Hans kommentar: -Han e ombytlig din karl! Hahaha.. jotack.

Theo vaknade 00.30 och 05.30 inatt..sen sov han till 06.30 o då hade inte jag somnat om än. Det var jätteroligt tyckte jag..eftersom jag då hade sovit ca 5timamr o var supertrött. Men det är bara att gilla läget o gå upp. Han va sååå trött nu på morgonen Theo. Men ville inte lägga hoonom förrens lite senare eftersom vi ska till ÖF sen o han behöver vara lite pigg då. Annars får vi hoppa det idag igen o de vill ja inte! :)

Igår var det ju första advent o tanken e väl att man ska pynta osv då..vi gjorde inget av det..men idag ska jag försöka greja lite. Tända ett ljus i adventsljusstaken iaf..o ta fram några tomtar och julgrisen som Theo ska ha! Blir nog mysigt..har ju aldrig riktigt pyntat så..gillar inte julen. Men kanske ändrar mig iår, vem vet.

Nu ska jag sminka mig och städa iordning innan lilleman vaknar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide