Dag 2

Theo somnade själv idag med..tog ca 50min,, Skulle nog tagit mindre tid om han inte hade bajsat mitt i nattningen..haha..det var bara o ta upp o byta. Sen börja om igen! Nu sover han som en stock så vi får se hur länge det blir.. Inatt sov han ju ända till 02!!! Jag var i chock..han KAN sova utan o vakna..jippie! Har inte själv sovit så bra men huvudsaken är att Theo sover bra..o snart kan väl jag också slappna av o sova..

Idag har det vart ÖF på förmiddan och lek och städning på eftermiddan..
Imorrn babyrytmik förmiddan och besöka Lisa och Ellen på eftermiddan..o Linda kommer o hämtar vår barnvagn som de ska låna några månader..också det på eftermiddan. Dagarna går såååå fort och bloggandet osv hinns helt enkelt inte med!

Den STORA frågan just nu är.. Ska jag vaccinera mig eller el? Hmm..det tål att tänkas på. Har inte tänkt mig det men börjar ändå tveka..varför vet jag inte men jag ska iaf tänka över det ordentligt.
Hur testat är vaccinet egentligen?? Det är ju egentligen "bara" en influensa man får...varken jag eller min familj tillhör ju ngn riskgrupp på ngt sätt..men jag ska väl ringa vaccinations-centrum o kolla läget o sådär..
Behöver fylla på min Twinrix också..om det nu inte e försent. de sa at det inte var det när jag pratade med dom när jag var gravid men man vet aldrig..kanske e nån annan där nu som säger annorlunda. Dyrt blir det isåfall..oavsett! Mindre dyrt om det räcker med påfyllnad..mycket dyrt om jag måste ta 3 sprutor igen..

NU e de natten.. sov gott


Kommentarer
Postat av: Johanna

Roligt att han somnade själv idag också! Vi håller tummarna för mer sånt! :)

2009-11-03 @ 22:16:52
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: Syster

Jo Mamma är en stor stor riskgrupp... Jag med, fick ju en spruta :D

Tycker du o Robin ska ta den, inte bra om Theo skulle få nå skit.. Influensan är bra mycket farligare än själva vaccinet.. Jag fick knappt några biverkningar alls! Ont i armen får alla dock i ett par dagar.. KRAM

2009-11-03 @ 22:48:33
Postat av: iris

jo men ni har ju fått spruta...o er kan jag hålla mig borta från!

2009-11-04 @ 09:02:11
URL: http://precissomdetar.blogg.se/
Postat av: Anette &Nellie

Tycker nog att ni ska ta sprutan för att skydda Theo lite bättre. Dom biverkningarna som man får är ju inget jämfört med om man får skiten istället. Ni tillhör ju riskgruppen med att dom under 30 år är mer utsatta. Kram

2009-11-04 @ 21:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide