Besvikelsen fortsätter...

Trodde vi hade bestämt oss för att om vi skulle åka o titta på hus så är det hus som vi kan tänka oss att bo i och områden vi kan tänka oss bo i. Sen är det givetvis skicket på husen som avgör om det är värt det osv.
Var o tittade på huset i skattkärr som vi var sugna på. Jättefint!! Man behöver is tort sett inte göra nånting.. Bergvärme, kamin, 3-glasfönster, söderläge, stor fin tomt, sjöutsikt, nytt badrum, stor hall, 3 garage...ja jag kan fortsätta med lite till men ni förstår nog vad jag menar. Det är ett kanonhus helt enkelt! :)
Men..det ligger i skattkärr. Inte för att jag har nåt problem med det..tror att det löser sig bara man flyttar dit. Klart att det blir en omställning att inte vara i stan. Men det mesta finns ju redan där..o vi måste oavsett om vi bor på rud el skattkärr ta bilen till tex obs eller systemet..
Det sista jag sa till Robin innan visningen i lördags var: -Ska vi kolla på detta nu så vill jag veta att du verkligen kan tänka dig att bo i Skattkärr. För jag har viktigare saker att tänka på än en massa hus du inte vill ha. -Jaja..det kan jag tänka mig, svarar han då. -Bra då åker vi!! 
o nu när jag registrerat oss som budgivare osv så kläcker han att han inte e sugen på skattkärr!!!! Seriöst...
Jag orkar verkligen inte bli besviken fler gånger..hade föreställt mig detta huset på alla möjliga sätt. Kanske e dumt tycker ni men jag tror de e viktigt att göra det för att verkligen veta om man vill ha huset el inte. Känna efter måset man göra..kan ju inte bara köpa ett hus och så har man inte tänkt över saken. 

Ja jag fattar ingenting iaf. Han får köpa ett hus själv el nåt för jag lägger fan ner.

 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Karlar! Vilka velpällar! Kan inte du bestämma åt honom?? Tycker du är mkt vettig! :) Och om det kan vara lite plåster på såren så får du en stor kram också! Kraaaaaaaaaaaam!

2009-11-29 @ 20:33:56
Postat av: iris

Åhh tack Sofie! Det värmer.. Hopaas du mår bra! Kramkram

2009-11-29 @ 21:05:05
URL: http://precissomdetar.blogg.se/
Postat av: Syster

Ja kära nån.. Önskar att jag kunde göra något. KRAM från mig med..

2009-11-29 @ 22:09:58
Postat av: ewa

hörde ni kika på samma hus som linda :D skattkärr e ju kanon bo på...inte alls långt från stan o lugnt bra ställe..aja, hoppas de löser sej för dej...kramar Ewa ;D

2009-11-30 @ 00:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide