Whhiiii....

Snart vaknar lilleman å då åker vi o hämtar upp mamma i stan. Ska åka o köpa ny barnvagn!! :) Känns skönt o ha de gjort så jag körde Robin till jobbet imorse o så hämtar vi han sen vid 16. Skönt o ha bil ibland o dessutom e vi alltid vakna den tiden han åker..om inte nåt mirakel har hänt.. nån gång har han ju faktiskt sovit till 06.40!
Ska även åka till Ikea så mammsen får sig lite grejer till hennes spjälsäng..måste även fixa färg på Obs!

Igår tittade vi på 2 filmer...den första var "Boy A" ..en engelsk drama baserad på en verklig händelse..fan..jag gillar inte engelska filmer o den här var väldigt dryyyg..men historien i sig är ju väldigt intressant.. synd bara att de in te lyckades med filmen..men men ..var ok!
Sen blev de ännu en Wallander-film.. de e ju bra..men inte så mycket mer.. som vanligt löser man mordgåtan när halva filmen gått så man väntar bara på slutet där de visar sig att man hade rätt. Inte såå spännande med andra ord men en film att slökolla på. Själv satt jag ju på nätet kanske halva filmen! Robin tycker jag e såå social.. :)

Förresten så undrar jag hur Linda tog sig in till stan idag..hon hade en klipptid kl.9..men deras ena bil skar igår när de åkte hem från oss..stackarna..o dom som ska ha barn vilken dag som helst..så vill man vara beredd att åka närsom liksom! Får se om hon hör av sig sen! :):)


Här är vi i lekparken utanför..hoppas bara dom sätter upp gungorna snart..
tror Theo skulle tycke de va roligt!!


Kommentarer
Postat av: Syster Fia

Söta ni är!! KRAM

2009-08-31 @ 23:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide