NU.E.JAG.TRÖTT

Usch va jag e sleten...Theo är vild..o även fast jag har haft 2 "barnvakter" här e jag helt slut.. Nu sover han lilleman men de dröjer väl inte förrän de e full rulle igen..suck..de e roligt, men idag örker jag inte!

Igår när jag var på stan stod de några thailändare (el liknande..) o sålde kantareller och blåbär..stora burkar (såna godisburkar) för 100spänn. Jag slog till..tänkte de kunde va gött me lite blåbärspaj i höstmörkret! :)
Jag var knallblå om fingrarna o de har inte gått bort än.. :/

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN...nu e han vaken igen..ge mej ett liv!!!!!!!!!!!!!!!!! Hann inte ens skriva klart de här låååååååååååååååånga inlägget! Kul kul liv!


Rensning pågår...


Sådär..nu har detta inlägg tagit ca 1½timme...jippie..tur att Robin kom hem o tog me Theo ut..vill bara va ifred!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide