Maten på spisen!

Nu har vi kommit hem från öppna förskolan..Theo däckade direkt vi kom hem! Dit ska vi alltså gå varje dag!! De va precis vad han behöver...träffa andra barn o leka..de e ju typ nu som dom upptäcker att de e roligt o leka o se andra ungar.
Han blev iaf helt slut o jag hade kunnat gått en promenad efter så hade han sovit men de får bli nästa gång..då e jag lite mer förberedd o så e jag inte så hungrig som jag var nu.

Har även hunnit med o städa idag..inte klart än men snart så! O maten står på spisen så nu e de bara karln som fattas..
Fan vilken bra sambo jag har varit idag! O tänk vilken bra fru jag kunde varit...o kan fortfarande bli också för den delen! :)

Ska väl ta o försöka väcka Theo så småningom, annars sover väl inte han ikväll! O de vill vi!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide