Tid sökes

Förstår inte vart tiden tar vägen.. Jag tycker det är tusen saker att göra på kvällarna när kidsen sover. Har det strukturerat i huvudet vad jag ska göra och när men ändå räcker inte riktigt tiden till. Stor fet suck. Önskar att saker bara gjorde sig självt så jag bara kunde slappa.. :)

Har en massa fina bilder att lägga upp också, hoppas på mer tid imorgon för det!

Helgen och midsommar har iaf varit superbra. Familjen och Camilla var bjudna till Hanna och Kristoffer. Vi var där redan vid 13-tiden för att ta en promenad till alsters herrgård där deg var dans kring stången och sånt kul. Vi missade visst det men en fika i gräset var mysigt det också. Sen blev det middag med mycket gott att äta. Barnen hade jättekul och speciellt Theo som var nöjd över att få följa med på fest!! :)
Oscar somnade gott i vagnen...han var så trött att han bad om att få gå o lägga sig. Så går det när man vägrar sova middag. :)

Theo la sig i soffan och spelade spel på min iPhone. Några minuter senare sov han med mobilen i handen... Goding!
Vi var hemma innan tolvsnåret så var inte alltför trötta på lördagen. Gött! Vi var redo att åka till Jula och sånt men så insåg vi att det nog inte var öppet på midsommardagen.. :/ Jag åkte iaf och storhandlade..så skönt att ha det gjort! Nu är jag redo för en ny jobbvecka med nya utmaningar. :) :)

Barnen inspekterar Robin och svärfars nya båt. Det var väldigt spännande! Själv har jag inte tänkt speciellt mycket på den..kul att de kan åka o fiska när de vill. Insåg idag att det kan ju vara kul att åka ut med familjen också..till nån badstrand eller så. :) Vi får se..tid som sagt.. Haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide