Skillnad på kudde och kudde!

Vaknar varje morgon med ont i nacke och axlar. Idag tröttnade jag och bestämde mig för en tur in på jobbet. Alltså hemtex, där jag för tillfället inte jobbar utan på ett helt annat ställe, men det känns ändå som mitt jobb. De hade kampanjpris på just den kudden jag skulle ha och vips fick den följa med hem. Jäklar så bra kudde detta är!! Jag hoppas ni lägger en extra slant på en riktigt bra kudde, det är det värt! Om inte så byt åtminstone ut den efter ett par år. Även en bra/dyr kudde blir sämre med åren.. Titta på skillnaden mellan den nya till vänster och den gamla till höger. Det händer mycket på ett par tre år. Sängen borde vi verkligen byta ut också men det är en annan historia... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide