Klippt till mig!

Var bara tvungen att göra något åt detta håret. Ville från början ha en längre page men ju längre tiden gick desto jobbigare tyckte jag att det blev. Det bara hängde o gick inte att forma som jag ville. Så fort jag kom innanför dörren så satte jag upp det. Det jag gillade minst var nacken som var jättelång (håret alltså, haha) men nu är den ett minne blott. Kan inte bli mer nöjd!! Ska alltid ha denna frisyren...hmm..det får vi väl se.

För några månader sen hade jag så otroligt dålig kvalité på håret att både jag o min frisör undrade vad som hänt. Jag tappade mängder med hår. Det var så tunt så tunt.. Tills jag bytte plattång och håret började sakta men säkert komma tillbaka. Den gamla plattången var skitsliten så förstår inte varför jag inte bytt tidigare. Jag tappar fortfarande mycket hår, mer än vad som är normalt men håret är iaf k ok skick. Är övertygad om att det beror på vårens pluggande med allt vad det innebär. Det är inte alltid mycket i skolan men när det är det så är det allt på en gång. Väldigt rörigt o det blir jobbigt i min skalle. Denna veckans lov har varit välbehövligt. Även om jag sliter mitt hår ibland med två barn så är det skönt för oss alla med en veckas semester. Barnen var väldigt slitna på slutet... Nu väntad bara en och en halv veckas förskola/jobb sen går de på ledighet med sin pappa. Själv jobbar jag...o jobbar..o jobbar. ;)
Det ska bli kul! Försöker inte tänka på att vi inte blir lediga tillsammans i år utan mer på att vi har helgerna till att göra nåt. Blir bäst så. :)

Sängen kallar o det blir spännande att se om barnen tar sovmorgon till åtta imorgon också ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide