Jobb jobb jobb

Började jobba på Barnkliniken i måndags och det har gått jättebra. Tycker det är rätt mycket att hålla reda på men det ska nog gå bra.. Jag vill ju kunna allt direkt men så funkar det inte tyvärr. Om ett par veckor känner jag mig nog mer säker o det känns skönt! Det är trevlig personal och en riktigt bra stämning i gruppen. Det underlättar!!! :)
Ska som det ser ut jobba hela sommaren. Från början var det sagt en veckas ledigt mitt i sommaren men i den situation vi är i nu så är det inte möjligt och jag vill absolut inte fråga. Är inställd på att jobba...får försöka tänka bort att vi bara kan ses som en familj under helgerna. Vi får hitta på nåt till hösten istället helt enkelt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide