Halvlek!

Jag kan inte förstå att ett år har gått redan och att endast ett år återstår. Jag kan visserligen inte säga att det gått fort för det det har hänt så mycket längs vägen. När jag tänker på september förra året känns det som en evighet sen! Tre kurser (eller är det fler?!) är avklarade och några nya kommer vi bli varse till hösten. Känns skönt att gå sista året, det blir lite mer nedräkning då. Jag blev väldigt förvånad när min ena lärare kom fram till mig efter slutprovet i medicinsk terminologi (latin) och sa att hon skulle höja mitt betyg till VG. Hon hade inte nämnt att den möjligheten fanns som hon gjort till vissa andra. Så jag blev väldigt glad minst sagt! Jag har från början sagt att jag siktar på att bli godkänd i alla ämnen och inte högre än så. Men, jag kan ju inte neka till att det är riktigt kul när man lyckas bättre än så!

Nu väntar en och en halv veckas ledigt med kidsen och lite återhämtning (vem försöker jag lura?). Vet inte vad vi ska hitta på till veckan förutom att vädret får styra lite. Mys, bak, sol, bad, kalas o sång skoj får det bli! Leklandet lockar ju lite om regnet öser ner.

17 juni börjar jag mitt sommarjobb på Barnkliniken som sträcker sig ända till skolstart. En annorlunda sommar blir det men jag ser verkligen fram emot detta och kände mig väldigt välkommen när jag hälsade på. Ska bli jätteroligt och framförallt en riktigt bra erfarenhet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide