Dagen D!!!

Barnen har åkt till farmor och farfar, förväntansfulla och glada! Jag städar och ska kolla igenom låtlistan och såna småsaker. Man vill ju ha allt under kontroll senare och inte behöva fixa grejer i sista sekund. Men vi har läget under kontroll. Camilla och Erik var här större delen i går och vi satte upp tältet, ställde fram stolar, bord och dekorationer..blir såå snyggt!! Bildbevis på att vi har slitit kommer senare. :)
 
Är övertygad om att det kommer bli en väldigt rolig fest. Det som mest oroar mig (som alltid av någon anledning) är att gästerna inte är lika taggade som vi är. Jättedumt att tänka så kanske men jag vill ju att alla ska tycka att detta blir lika kul som jag/vi tycker! Det är mycket jobb bakom och då vill man ju se att alla uppskattar det och framförallt har så roligt som de bara kan ha!!! Det kommer bli super! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide