Nere.

Idag har jag känt mig gråtfärdig emellanåt. Mest för att behöva lämna barnen ännu en vecka. :(
De har inte sagt så mycket tidigare men Theo har börjat fråga varför inte jag är ledig. Förut sa han -Är du bara ledig två dagar? Jag fattade först inte riktigt vad han menade men syftade såklart på dessa två dagar jag varit ledig, under helgen. Han hade riktig koll på hur många (få) dagar det var... Så nu räknar jag ner till nästa helg. Vet att det bara är en liten dipp och att det finns värre saker att hänga upp sig på men det känns väldigt tungt just nu. Jag tycker det aldrig tar slut på sysslor, det ska tvättas, städas, vattnas och Gud vet allt. Ändå ser det ut som en bomb slagit ned varje dag.

Oscar har knappt ätit på hela dagen och varit gnällig och velat haft napp mest hela tiden. Så har det visserligen varit hela helgen. Men men. Vi har ändå haft en bra helg med mycket planerat. Det har varit jättekul men hade önskat den varade längre. :)

Måste sova, som vanligt för sent, men sysslorna tar aldrig slut dom sagt....

Tar nya tag imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide