Helgnöje

När vi rullade in på uppfarten till stugan hade våra gäster redan kommit. Linda, Micke, Levi och Maria väntade på oss.. Det var väldigt kul med sällskap! Vi lagade mat och senare åkte killarna, minus Oscar, ut på sjön och fiskade. Oscar var uppe rekordlänge och somnade 21.45...med lite motstånd. Mina barn är väldigt kvällströtta så att sen Theo somnade 23...det är körs i taket! Inte ens på nyår har han orkat hålla sig vaken så länge. :)
Tyvärr blev det knas resten av helgen med sov- och mattider. Jag är verkligen inte övernoga med att maten serveras 12, absolut inte tidigare el senare. Då skulle livet bli bra tråkigt! Men jag vet att mina barn mår bäst av rutiner (det gör nog de allra flesta) och det märktes speciellt i em..puh.. Vilka fajter det kan bli. Oscar har haft ett jäkla humör denna helg! Haha..han är ganska laid back annars och leker för sig själv..men nejdå, han har velat bli buren hela tiden. Inte velat fiska, inte velat åka båt och inte bada i sjön (skumt)! När jag skriver det funderar jag på om han kanske blir sjuk..hmm..inte helt omöjligt. :/

Vi kom iaf hem tillslut och det blev raka vägen till gräsklipparen och vattenslangen!! En decimeter gräs och trötta växter fick nu nytt liv! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide