Vår helg!

    
            Linda fyndade på loppisen någon kilometer bort.. 3 kassar för 90:-. Loppisarna i storstäderna släng er i väggen. Vilken skillnad på priser!! Men mycket skit också såklart.. Men är man på loppis SKA det vara billigt. Annars kan man gå på auktion...!!!
Jag fyndade också... 30:- för det fina lilla sortimentsskåpet (el hur det nu hette) som jag ska ha som syskrin. Det var tom en massa skruv o grejer i det! Det får bli en rejäl tvättning och sen målar jag det nog!
Vädret var helt galet..haha.. Sol och spöregn, sol och hagel, strömavbrott.. Ja, Sverige i ett nötskal! :)
Vi drack en sorts Sangria...så jäkla gött!! Liiite justeringar till nästa kanna får det bli men annars topp!

Lev var helt galen i sniglar...hujedamej. Jag kräktes..nejdå men usch va vidriga djur. Sålänge de håller sig i huset (eller snäckan som Levi säger) så är det lungt..
Det var en trött Theo som slocknade på vägen hem.. För sent eftersom vi kom hem 17.30 men han somnade iaf 20. Tror han börjar bli sjuk...stackarn. :/
Oscar var också trött o la sig på ullmattan...godingen!!


Ok, sned bild men går inte vända pån... Tårta är gött!!!

                                                                                        ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide