Törrt som i graven.

Det är förjävla tråkigt att blogga nu när det inte funkar via mobil eller app. Jag bloggade äkert 90% via dom..
det ska "snart" fungera men det verkar ta en jäkla tid och tanken på att byta bloggportal har funnits...
Men det är också jobb och tid som är viktigare till annat!
 
Sen sist har det väl inte hänt nåt speciellt..Vi har umgåtts och gjort lite smågrejer på dagarna.
Det har varit lite fint väder emellanåt vilket jag är väldigt tacksam för. Meen...lite fler fina dagar vore ju inte fel! ;)
Imorgon har vi bokat bord på Barbros brygga. Det blir mat och dryck, underhållning och såklart goda vänner!!
Som jag längtar!! Ska bli så roligt att träffas och töla lite. Denna gång utan barnen. Rätt gött o slippa bli avbruten gång på gång.. O träffa vänner händer ju inte såå ofta så man får ta tillfällena i akt. För mig är det jätteviktigt med vänner..vet inte hur jag skulle klara mig utan dom?!! Så detta blir göörsköj!
BryggRock here we come!! :)
 
Nu blir det lite hushållssysslor innan läggdags. i helgen ska jag även jobba. Inte så sugen nej... Speciellt nu när jag vet att jag ska "sluta". Vill hellre vara hemma och njuta med familjen sista veckorna!!  :)
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide