Oscar vs Theo

Man ser ju vem som dänger vem om ett par år.......
Vaccinationen idag gick väldigt bra. En arg min och lite skrik i några sekunder sen var det glada miner igen!
Inte ens plåster behövde han... :)
Får se hur natten blir men det kan väl ändå inte bli sämre än vad det har varit sista veckan.

Utvecklingen går som den ska.. Finner den egentligen ganska ointressant.. Alltså förstå mig rätt, jag älskar o se mina barn utvecklas men om de går vid 9mån eller 1 1/2år gör ingen skillnad för mig. Jag älskar som lika mycket för det! Det är ju de där små grejerna som man inte kan sätta ord på som är intressant. Man märker att de blir äldre för varje vecka som går.
Alla ettåringar är ganska lika och tids nog lär de sig allt de "ska" lära sig. Vi övar typ ingenting med Oscar...hmmm..han lär sig ändå! De slukar ju o snappar upp allt ändå!
Nåt som är roligt är när han säger -oj!! Då vet jag att han gör nåt han inte får... Han är ett riktigt litet busfrö och det blir nog mycket spring efter honom i sommar!!
Nåt som är så bra med BVC på rud är att de är rätt så avslappnade och hetsar inte upp sig för saker. De lägger ingen vikt i att han väger "mycket" eller att han sover dåligt. Alla barn är olika och de jämför inte. Bara med hans egen kurva..fast ibland går det upp ibland ner.. Det är väl när det bara går ner eller rätt upp som man håller extra koll.
Så en stämpel i rumpan blev det för herrn idag! Gött...undrar vad som hänt om han blivit underkänd?!!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide