Oscar vill helst stå i badkaret, knappt si...

img_0014 (MMS)

Oscar vill helst stå i badkaret, knappt sitta alls. Men på huk går tydligen bra. Ser dock lite obekvämt ut.  Vi är inte magsjuka och Robin mår numera bra..skumt. Vet inte vad det var han åkte på men vi borde ju blivit smittade om det var magsjuka. Tror det var något han ätit även om han inte tror det själv..  Är fortfarande besviken att vi inte kom iväg till Värmskog men men, det är sånt som händer och vi får försöka få till det snart igen. Vilket är lättare sagt än gjort...  Idag har vi inga planer, inte velat bestämma nåt ifall vi skulle blivit sjuka. Nu lutar det åt en tur till lekparken el kanske bibblan. Ska försöka ta mig iväg o träna i em också. Shit vad längesen det var. Känns inte bra!!  Vet att jag mår då mycket bättre om jag tar nig iväg två ggr i veckan.  Är svårt att komma iväg dagtid då det är svårt med Oscars rutiner. På torsdag däremot ska jag prova den nya minisats-tiden 9-12. Perfekt eftersom jag lämnar Theo 9 o sen kan åka direkt o ha träningen avklarad!! :) Då är jag hemma lagom till lunch o har ett par timmar med Oscar själv.  Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide