Nationaldagen.

Efter lunch styrde vi bilen ot MAriebergsskogen där vi träffade Frida, Per och Elsa. Vädret var jättefint men 15min senare var det skyfall... Så förbannat tråkigt!!! Det är ju såhär med Sverige men man blir så besviken ändå..
Theo hade best'mt att han skulle lämna napparna till grisarna. Tror att han tyckte det var en rolig grej och inte riktigt förstod vad det skulle innebära..
Sagt och gjort, så gick det bra i början men är vi åkte hem från Frida, där vi hamnade på en fika, så brast det och han grät väl mer el mindre hela em/kvällen. Somnade jättesent, 21.30.....efter mååånga om och men.
Man kan säga att jag har ångrat mig både en och två ggr att han gjorde detta idag. Var inte upplagd för det men men, det är han som styr när det gäller sånt.
Tycker inte att det är nåt som jag ska bestämma, beroende på situationen, utan att han känner själv när han är redo. Nu har vi pepprat honom med att vi åker till Toys eller nåt och köper en grävmaskin till helgen.
Det är han mer än värd nu!! :)

Shit...jag är så jäkla trött. Inte alls upplagd för att gå till dagis imorrn. Men men. Det enda barnen gör när vi är hemma är att bråka. Helt otroligt...Theo bygger och leker medans Oscar förstör...
Man blir lite smått tokig och jag drömmer mig bort till varmare breddgrader. UTAN barn.... Paus paus paus är det enda jag tänker på men det kvittar nog hur många pauser jag får. Kommer bli lika trött på två röda ändå.
Undrar om detta inlägg har en enda korrekt mening..hmm..känns som att jag har bomull i hela hövve!!
Vet inte vad jag gör, vad jag säger och absolut inte vad jag skriver..

Behöver sova. NU!!! Oscars fyra tänder tar knäcken på han själv, mig och lite hans pappa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide