Midsommar.

Vi hade en skitbra dag rentutsagt igår!! Vädret var så himla braaa!! Kan ni förstå??!! Det regnade inte en droppe på hela dagen!!
Det var varmt och skönt. Barnen kunde leka ute, o de lekte så jäkla bra att man blev tårögd..haha.. Nej men ärligt så har det varit kämpigt med Theo just för att det alltid blivit tjafs hela tiden. O nu är det i princip ingenting.. Det var lättlösta konflikter men inget värre.
Vi fikade och lekte lekar.. Sen blev det grillning med goood mat.
Jag var så sugen på en öl så jag knäckte en bärs innan maten och blev lite pirrig i benen. Gött! ;)
Det var en toppendag från början till slut med goda vänner!! Detta får vi göra om men förhoppningsvis slipper vi vänta till nästa midsommar...

Sååå, nu är det midsommardagen och ingen vila och ingen ro. Men det har vart en bra dag ändå! :)
Förberett smörgåstårta till Oscars 1-årskalas imorgon. Efterrätten är klar i frysen så det är bara garnering av båda kvar.

Vi hinner alltså åka på bakluckeloppis imorgon förmiddag. Det är tydligen på I2, Norra fältet varje söndag hela sommaren mellan 11-16. Ingen föranmälan krävs men det kostar 150:-/bil.
Själv nöjer jag mig med att titta lite...o kanske hitta nåt kul! :)

Hoppas ni hade en bra midsommarafton!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide