Hoohoh

Jag lever.. Vi har haft en jättebra dag. Började med att Oscar sov hela natten (ett par nappinstopp) och vi sov till 8.. Jag klagar inte!
Sen frukost och jag drog till Sats. Ringde Frida som kom dit och vi körde ett tabata-pass tillsammans. Riktigt kul när man är två!!
Är nu helt mör i kroppen.. Gött!

In till pekås, köpa engångsgrill och korv osv. Hem och packa matsäck för att ta med familjen ut i skogen. Vi grillade korv och lekte i skogen medans OScar sov gott i vagnen. Solen sken och det var så härligt!

EHm och duschade för att bara vara ute på gården.. Leka och må gott helt enkelt. Inga måsten inga tider att passa...lovely!

Ändå är jag helt slut.. Lite mer än det jag skrivit har jag faktiskt gjort.. ;)
Nu ska jag sortera räkningar och sen ta ett välförtjänt fotbad!! Även välbehövligt ska tilläggas... :)

Hoppas hoppas att appen och sms-tjänsten snart ska fungera!! Riktigt tråkigt att det tar sån tid...ingen info har man fått heller.. Men men, snart kanske...snart!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide