Tisdag.

Kände mig lika knepig igår, nere och värk all over.. Ingen tablett hjälpte tyvärr. Vi gjorde ett försök till sol och bad..vädret var helt ok! Blåste kalla vindar men solen sken genom lite småmoln så det var skönt! Vi åkte raka vägen till flygplatsen innan vi åkte hem från badet. Där mötte vi vänner som spenderar en varm och solig vecka på Cypern. De blev nog lite överraskade. :) Mitt dåliga humör blev genast bättre också, tänk vad vänner kan göra!! :) Det blev en pizzakväll med samma vänner.. Skönt när man kan ses spontant! :) Dagen idag är än sålänge oplanerad...hmm... Vill göra nåt men ändå inte. Känner att det är Robins sista semestervecka och vore kul att träffa vänner och umgås... Men lättare sagt än gjort. Det blir kanske en tur till Ikea och byta evighetsproblembordet. Kul jul. Hoppas och håller tummarna att Oscar vaknar pigg och GLAD!! Han åt knappt nåt igår och var allmänt jobbig. Funderar starkt på att köpa sele till ungen. Han är grymt rymningsbenägen!! Att ta med han till en badstrand, typ Bomstad är helt uteslutet denna sommar!! Ja, inte är jag ledsen för det egentligen men det är perfekt för kidsen där. Nu, frulle och bestämma hur dagen ser ut!!


Kommentarer
Postat av: Johanna Rhodiner

http://search.eim.ebay.se/?ev=&kw=kid+harness&ect=&elc=3&ec=&st=eim&eb=S%C3%B6k&hidden=search

Om lillebror fortsätter vara lika vild som han är nu INNAN han kryper ordentligt så kommer jag köpa en sån här :)

Svar: Hahah...jadu den ska jag verkligen fundera över om jag ska beställa. Tack för tipset! ;)
Iris

2012-08-01 @ 11:52:54
URL: http://johanonnona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide