Stolt mamma.

Igår när vi borstade tänder och kissade innan läggdags för Theo så pratade vi om blöjan.
Jag sa att han fick bestämma själv när han inte ville ha blöja på natten längre, det vara bara han sa till.
-Jag vill inte ha nån blöja! säger han då.. Jag blev lite paff men tänkte att gött, vi kör på! :)
Han somnade efter en saga och när jag skulle lägga mig 23 så gick jag in så han fick kissa på pottan nedanför sängen. Han var helt lealös men vaknade till lite så han kunde kissa.
La tillbaks han och somnade direkt. Sen vaknade han inte på hela natten!! Vid 6 gick jag in för han ropade, han ville kissa och sen sov vi till 7.
Så alla extralakan och pyamaser la jag in förgäves..haha.. Trodde jag inte!
Har trott en längre tid att när han vaknar på natten (som han gör ca 2ggr) så är det för att han är kissnödig.
Är det så kan man ju lättare gå in och låta han kissa...men vi får se.
Det kommer garanterat komma bakslag men det var en glad kille som vaknade imorse!!
Och två stolta föräldrar! :)
 
Oscar däremot hade kissat ner sig och sängen, trots blöja!! ;)
 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Heja Theo!!!
Det var alltså i Oscars rum du skulle lagt in alla extragrejer ;-)

Svar: Verkligen... Ibland blir det inte som man tänkt! :)
Iris

2012-07-20 @ 18:36:12
URL: http://www.carlstad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide