Ont.

Kände att huvudvärken kom smygande under dagens kalas.. Har haft ont i ryggen flera dagar. Burit barn ALLDELES för mycket.. Har varit gnälligt och Oscar smiter ju KONSTANT så man springer efter och bär tillbaka..väldigt många gånger per dag. O när vi inte varit hemma har det varit mer än nånsin. Puh.
 
Robin åkte iaf och köpte Ipren och gav mig en snabb ryggmassage... Snällt och välbehövligt! Dock är värken kvar och trötthetenär ett faktum. Får försöka lägga mig i tid idag. Lättare sagt än gjort...
Imorrn ska det förmodligen bli fint väder också och då vill man vara piggelin! :)
 
Tror jag vet vad all trötthet beror på... Har hundra bollar i luften och skulle bara vilja åka härifrån, lämna mobilen och skita i all planering om allt och inget och alla tankar och funderingar.  För att lämna över till nån annan. Varför hänger så mycket på mig? Blir bara trött och irriterad.
Skulle kunna skriva en uppsats men borde nog hålla mig till en dagbok endast för mig..
 
Tjolahopp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide