Leklandet.

Micke frågade om vi inte skulle ta en tur till Leklandet idag och vi var inte sena att hänga på.
Theo sken upp som en sol och vi var där vid 11.
Det var hyfsat med folk när vi kom men fylldes snabbt på.... Barnen blev fler och värmen steg. Jeeesus..
Theo lekte för första gången där själv med kompisar. Jättekul!!! Han sprang runt med Liam, Leo och Elliote.
Men när de åkt hem skulle han ändå fortsätta! Så mamma fick ställa upp...det var varmt!!
Så väl hemma höll han på att somna i soffan så trött var han. O jag som tänkt träna idag var helt slut... Kände att spinning 75min hade fått mig medvetslös.... ;)
Oscar tyckte det var kul att umgås med oss med slapp gärna bollhavet och de andra sakerna. Vi pkte rutschkana några ggr som var väldigt kul men annars inget för han. Det var nog för stojigt tror jag...
 
Så kväll blir det en tidig kväll. Tänkte ta mig en välförtjänt dusch och sen lägga mig och läsa. Måste läsa ut min bok för att kunna börja med den nya (såklart..!) så det blir en sängliggande kväll!! :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide