Go dag!!

Vilken härlig dag det har varit idag..
Jag och Theo tog lite alone time och for till Kvantum. Handlade lite nödvändigheter och grillgrejs te middag.
Efter lunch åkte vi till svärföräldrarna för sol och bad. O ja...jag badade ju faktiskt! ;)
Men va sjutton har det blivit med mig. Värsta badkrukan!!
Får hoppas vädret blir bättre framöver så man får vänja sig vid "kallt" vatten..
 
Nu har jag fått hem totalt 3böcker och fler är på väg...wiiie... Känns jättekonsigt, nervöst, pirrigt och skiskrämmande på samma gång. Men på ett positivt sätt!! Jag gör så jävla rätt just nu och det är så fruktansvärt skönt!!
 
Imorrn ska jag träffa mina fina vänner och fd arbetskamrater för en, hör och häpna, bokcirkel..haha..
Är man över 30 så är man...detta hörde tydligen till så jag får snällt hänga på "gamlingarna"... hehe.. Har iaf med mig en intressant bok som jag ser fram emot att läsa..om de också vill det vill säga. Annars läser jag den ändå! :)
 
Godnatten...(snälla nån hoppas OScar sover som en prins inatt för igår höll han låda till 02.30...dessa tänder..)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide